menusearch
javapro.ir

چگونه بدون هیچ پیش زمینه ای شروع به یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا کنیم؟

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۲:۱۳:۲۸
۱۳۹۸/۷/۲۵ پنج شنبه
(10)
(0)
چگونه بدون هیچ پیش زمینه ای شروع به یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا کنیم؟
چگونه بدون هیچ پیش زمینه ای شروع به یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا کنیم؟

به نام خدا

 

 

 

 

 

 

مباحث پرکاربرد و مهم زبان جاوا رو به صورت رایگان آموزش ببین

 

 

 

 


هیچ دانش و دیدی از برنامه نویسی ندارم،چگونه زبان برنامه نویسی جاوا را یاد بگیرم؟

 

 

 

پیش نیازهای یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا

 

 

 

عرض سلام و احترام دارم خدمت دوستان عزیز و همراهان گل سایت جاواپرو.بنده رحمان زارعی هستم مدیر سایت جاواپرو و امروز قصد دارم درمورد شروع به یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا برای افرادی که تا اکنون در حال مطالعه این مقاله هستند و هیچ دید و زمینه ای و دانشی در مورد برنامه نویسی ندارند صحبت کنم.

 

 

 

من قصد ندارم به شما بگم برنامه نویسی چیه؟ و از کجا اومده و کدها چه جوری نوشته میشن و چه جوری به دستورات قابل خواندن و قابل اجرا برای سیستم تبدیل می‌شوند و در نهایت خروجی دلخواه ما را می‌دهند. اومدم راهکار شروع به یادگیری برنامه نویسی به خصوصزبان جاوا برای فردی که صفر و صفره و سردرگم هست که از کجا شروع کنه رو یاد بدم.راهی که اکثر برنامه نویس های حرفه ای پیمودن و در حال حاضر اونارو به عنوان امپراطور کدنویسی میشناسیم!!!

 

 

 

بیا با یک داستان شروع کنیم!

 

 

آموزش زبان جاوا

 


جعفر میخواد جاوا یاد بگیره، خب اولین قدم میره از دوستای برنامه نویسش سوال میکنه که برای یادگیری java از کجا باید شروع کنه؟

 

متاسفانه با راهنمایی ها و جواب های متفاوتی روبرو میشه! سوال از دوستاش نه تنها کمکی به جعفر نمیکنه بلکه اونو دچار سردرگمی هم میکنه!

 

 

پیش نیاز زبان جاوا

 

گرگعلی به جعفر میگه من از طریق بسته آموزشی سایت "بالاتر از خیال" شروع به یادگیری جاوا کردم و الان فول فول ام و به تو هم پیشنهاد میکنم بری به سایتشون سر بزنی و بسته آموزش دوره جاوا را تهیه کنی و شروع به یادگیری جاوا به چه آسانی کنی! آخ آخ، امان از تجویز نادرست! امان از تجویز اشتباه! امان از راهنمایی هایی که خیرخواهانه است اما ادمو به ناکجاآباد میکشونه!! گرگعلی فراموش کرد که به جعفر بگه من از قبل پیش زمینه ای در مورد برنامه نویسی داشتم ،تجربه های خودم ،آزمون و خطاهای خودم را داشتم و به دلیل همین تجربیات و پیش نیازها تونستم از بسته آموزشی جاوا سایت "بالاتر از خیال" استفاده کنم.

 


جعفر در گوگل اسم سایت "بالاتر از خیال" را سرچ میکنه و واردش میشه.بسته های آموزشی متنوعی در سایت اموزش برنامه نویسی مذکور وجود داره ،جعفر با شعارهای از نوع آموزش صفر تا صد زبان برنامه نویسی بلبل! یادگیری زبان بلبل بدون پیش نیاز و دانستن زبان گنجشک! 😅😅 بسته آموزشی چگونه مانند کوآلا بخوابیم و برنامه نویس شویم؟😅😅 و... برخورد میکنه! جعفر ی احسنتی برای گرگعلی میفرسته و میگه عجب سایت آموزش برنامه نویسی رو بهم معرفی کرده و در بین انبوهی از آموزش های برنامه نویسی ،پکیج اموزش زبان برنامه نویسی جاوا رو پیدا میکنه و با عنوان " یادگیری صفر تا صد جاوا بدون داشتن پیشنیاز و دانش برنامه نویسی " روبرو میشه! جعفر با اشتیاق فراووون دکمه خرید رو میزنه و بسته اموزش جاوا رو تهیه میکنه.

 


جعفر بعد از تهیه بسته اموزش صفر تا صد جاوا شروع به یادگیری جاوا میکنه! در میانه راه جعفر میبینه آموزش های جاوا کاملا براش واضع و روشن نیست و از طرفی مدرس جاوا نیز وارد جزییات نمیشه و برای تمامی مفاهیم مثال نمیزنه چون فک میکنه این مفاهیم پیش پا افتاده و ساده است و هر کسی که این دوره رو خریده قطعا بهش تسلط داره و اصلا چیزی نیست که بخوای روش وقت بزاری و از حوصله مهارت آموزان جاوا خارج است.

 

 

 

دوره آموزش Spring Boot + آموزش پروژه محور کتابفروشی با اسپرینگ بوت [جهت مشاهده سرفصل ها و ثبت نام کلیک کنید]

 

 

جعفر با دیدن این پکیج آموزشی دچار ناامیدی و دلسردی و عدم اعتماد به نفس نسبت به یادگیری نه تنها جاوا بلکه تمام زبان های برنامه نویسی می‌شود.مقصر کیه؟ گرگعلی؟سایت بالاتر از خیال؟مدرس موجود در پکیج آموزشی جاوا؟ بنظر من هرکدام در ناامید کردن جعفر مقصر بودند چرا گرگعلی از تجربیات و آزمون و خطاهای چندین ساله خودش که اقا یک روز منم مثل تو از خاک خوری شروع کردم از کف بازار 😂 و راه میانبری وجود نداره و باید پله های رسیدن به برنامه نویس حرفه ای را گام به گام و با صبر و شکیبایی و تلاش فراوان و پیوسته بپیمایی. نه این که خودت رو با وسطای مسیر من مقایسه کنی و بخوای سریع شروع به یادگیری جاوا کنی.


سایت بالاتر از خیال ومدرس جاوا آن حق نداشتند از جمله صفر تا صد آموزش زبان جاوا استفاده کنند! ما اصالا برای یادگیری نه تنها جاوا بلکه هر زبان برنامه نویسی هیچ سقفی نداریم و همه برنامه نویسان چه مبتدی و چه حرفه ای دائما باید در حال یادگیری باشند. و همچنین باید به دانشجوی جاوا مشاوره کامل میدادند که اگر تا حالا هیچ زبان برنامه نویسی کار نکردی و اصلا نمی‌دونی برنامه نویسی چیه و... باید از فلان پکیج های آموزشی که مناسب شماست استفاده کنی و اگر هم نوشتی بدون پیش نیاز پس چرا موارد مورد نیاز چنین افرادی را آموزش ندادید و وارد جزییات مباحث مربوط به افراد مبتدی و بدون دانش برنامه نویسی نشدید؟

 

من قصد نقد و بررسی سایت های آموزش برنامه نویسی اصلا نداشتم یهو بحث به انحراف کشیده شد😂 بگذریم.

 

پس تا اینجا یادگرفتیم که مشاوره های با نیت خیرخواهانه اما اشتباه چطور میتونه یک فرد مشتاق به یادگیری یک زبان برنامه نویسی یا هر چیز دیگری در زندگی را ناامید و دلسرد کنه.

 

میدونم خیلی کشش دادم،الان سوالی که از اول مقاله تا اینجا تو ذهنت بوده اینه که راه کار بده،راه کار بده هاااا؟😂

 

بله حق با شماست😉 شیوه ای که بهت میگم فرقی نمیکنه دانشجو یک دانشگاه دولتی باشی یا آزاد و..،، رشته کامپیوتر باشی یا رشته کامپیوتر نباشی، دانشگاه رفته باشی یا دانشگاه نرفته باشی اینا اصلا مهم نیست! مهم طی کردن سلسه مراتب کوتاهی که در زیر بهت میگم و کافی با صبر رعایتش کنی و خودتو با حال و حاضر یک برنامه نویسی که الان استاد کد زدن هست مقایسه نکنی.

 

 

 

 

 

الگوریتم و فلوچارت پیش نیاز یادگیری جاوا

 

 

 

اولین گام: یادگیری الگوریتم و فلوچارت


برای بالا رفتن درک شما از حل مسئله و اولویت های اجرا شدن دستورات در برنامه نویسی، یادگیری الگوریتم و فلوچارتبرای فردی که تاحالا هیچ زبان برنامه نویسی کار نکرده و دانشی در زمینه برنامه نویسی ندارد الزامی است.

 

 

 

 

زبان c پیش نیاز زبان جاوا

 

 

 

 

دومین گام: یادگیری یک زبان پایه نظیر زبان c


زبان c به خصوص برای یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا الزامی است چرا که سینتکس یا همان شیوه نوشتن دستورات دو زبان جاوا و زبان c شبیه به هم است و شما با یادگیری زبان c بیشتر وقت خود را روی یادگیری دستورات پایه نظیر متغیرها،متدها،دستورات شرطی،حلقه ها و شیوه حل مسئله های پایه می‌کنید و با تسلط بر آن هنگامی که وارد دنیای یادگیری زبان جاوا می‌شوید دیگه نیازی نیست از اول وقت خود را صرف مفاهیم پایه موجود در جاوا کنید و قطعا یادگیری برای شما اسان تر می‌شود و می‌توانید وقت خود را بیشتر روی مفاهیم شی گرایی و پیشرفته تر جاوا قرار دهید.

 

 

 

آموزش ساده زبان برنامه نویسی جاوا

 

 

 

 

سومین گام: حالا وارد دنیای جاوا شو!

 

جاوا که در دانشگاه در درسی به نام برنامه نویسی پیشرفته تدریس می‌شود و بیشتر هدف تمرکز بر روی مفاهیم شی گرایی و پیشرفته جاوا است. حالا وقتی شما از قبل زبان سی رو کار کرده باشید قطعا یادگیری جاوا برای شما اسان تر می‌شود چون چند پله جلوتر از کسانی هستید که از ابتدا میخوان مفاهیم پایه جاوا را یاد بگیرند و شما در مدت کمتری بر مفاهیم جاوا مسلط خواهید شد و از اعتماد به نفس بیشتری برخوردار می‌شوید.


حالا خارج از بحث دانشگاه به طور کلی امروزه جاوا رو برای اندروید یاد میگیرند و اصلا ربطی به دانشگاه و کلاس درسم نداره،سوالی که الان پیش میاد این است که چرا همون اول نریم سراغ مفاهیم پایه جاوا ؟چرا الکی زبان سی کار کنیم؟ در حالی که میتونیم مستقیم ابتدا مفاهیم پایه و سپس مفاهیم شی گرایی و پیشرفته تری از جاوا را شروع کنیم؟


پاسخ شکستن کار و کوچک کردن کارهای بزرگ به کارهای کوچک است.شما یک کیک بزرگ را نمی‌توانید مستقیم در دهان بگذارید و آن را میل کنید.با تکه تکه کردن کیک به قطعات کوچک تر قطعا با لذت بیشتری میتونید کیک را نوش جان کنید. شما باید یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا را به قطعات کوچک تر تبدیل کنید که درک مفاهیم آن برای شما روشن تر و راحت تر شود.


وقتی شما ابتدا الگوریتم و فلوچارت کار می‌کنید بعد یک زبان پایه نظیر c و در نهایت وارد یادگیری جاوا می‌شوید مانند ورزشکاری هستید که گام به گام عضلات و ماهیچه های خودشو قوی تر کرده و در نهایت میتونه وزنه های سنگین تری را بلند کنه.شما هم ذهن و درک مسئله خودتون رو قوی تر کردید، در زبان سی وقت بیشتری رو مفاهیم پایه گذاشتید و دیگه مشکلی در حل مسائل پایه ای ندارید، خب اینجوری از نظر ذهنی و روحی از موقعیت و اعتماد به نفس بیشتری برای یادگیری زبان جاوا برخودار خواهید شد تا این که یهویی بدون هیچ دانشی شروع به یادگیری زبان جاوا کنید.

 

 

به طور خلاصه پس برای شروع یادگیری زبان برنامه نویسی جاوا به ترتیب زیر عمل می‌کنیم:


1.    یادگیری الگوریتم و فلوچارت
2.    یادگیری یک زبان پایه ای نظیر c
3.    در نهایت شروع زبان جاوا

 

توجه: اگه دوست دارید در این سایت زبان سی را به شیوه اسان آموزش بدهم نظرات خودتون را زیر این مطلب در سایت کامنت کنید یا به ایمیل بنده یا در تماس با ما درخواست خودتون را ارسال کنید که ببینم چقدر مشتاق یادگیری زبان سی وجود دارد.

 

امیدوارم تونسته باشم کسانی که قصد دارند از صفر شروع به یادگیری جاوا کنند را خوب راهنمایی کرده باشم.

 

دوست من آرزوی سعادت و کامیابی رو برات دارم،خدانگهدار


این جلسه آموزشی را می‌توانید بصورت کتاب الکترونیکی (PDF شده) در لینک زیر دریافت کنید.
این جلسه آموزشی را بصورت کامل و مرتب شده در لینک زیر دانلود کنید:(در صورت خرابی لینک گزارش دهید)

 

 

 

دانلود رایگان کتاب اموزش زبان برنامه نویسی جاوا

لینک دانلود کتاب

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

8 نظر
Shayan
سه شنبه دوازدهم مرداد ۰۰
پاسخ
()
()
Shayan
سلام استاد گرانقدر استاد براي مني که رشتم گرافيکه و به برنامه نويسي علاقه دارم ميشه وارد اين کار بشم بدون هيچ يادگيري و آشنايي قبلي؟
مجتبی
پنج شنبه بیست و پنجم اردیبهشت ۹۹
پاسخ
()
()
مجتبی
سلام و عرض ادب خدمت مدير جاوا پرو. گر براتون مقدور هست دوره الگوريتم و فلوچارت و زبان برنامه نويسي سي رو برگزار کنيد . با تشکر 🙏🙏🙏
پاسخ مدیر سایت
سلام.در دست بررسی قرار گرفت.ممنون از پیشنهاد شما
پاسخ مدیر سایت
امیرحسین عظیمی
جمعه دوازدهم اردیبهشت ۹۹
پاسخ
()
()
امیرحسین عظیمی
سلام استاد من تا جلسه ي يازدهم آموزش جاوا پيش رفتم اما الان با اين مطلبي که الان خواندم نمي دانم چه کنم چون نه زبان سي بلدم و فلوچارت هم ياد نگرفتم اما فقط ميدونم اجزا رو کوچک کوچک ميکنه خلاصه اينکه الان نمي‌دانم چه کنم تا جلسه يازدهم جاوا پيش رفتم و ياد گرفتم الان به نظرتان که کنم لطفا جواب دهيد؟
محمدرضا
چهارشنبه چهارم دی ۹۸
پاسخ
()
()
محمدرضا
با سلام به استاد بزرگوار من ميخواستم سوالي رو از ازتون بپرسم که من نميتونم يه پروژه رو به راحتي خودم بنويسم و نميدونم اشکالم از کجاست و تو دانشگاه ما فيلم هايي که استاد واسمون ضبط کرده ميخونم متوجه ميشم ولي متاسافانه ميخوام يه پروژه رو و حتي يه برنامه کوچيک رو بنويسم نميتونم اگه راهنماييم کنيد ممنونتون ميشم
پاسخ مدیر سایت
سلام.تنها راه حل شما تمرین و تمرین و تمرین است...از ساده ترین مثال ها شروع کنید و اگر چندین روز برای حل یک مسئله برنامه نویسی وقت گذاشتید برای یک مبتدی طبیعی است و مایوس نشوید.
پاسخ مدیر سایت
م.الف
یکشنبه هفدهم آذر ۹۸
پاسخ
()
()
م.الف
باسلام منم شغل اصليم يه چيز ديگه است اما شديدا عطش و وسواس دارم تو هر زباني يکم چرخ ميزنم ميرم سراغ يکي ديگه و ليکن يکم توپايتون خودم نگه داشتم از يه طرفي هم علاقه به جاوا دارم خصوصا که برنامه اصلي سازماني که درش مشغولم jsp هستش با اينحال بخاطر مچ بودن سي پلاس پلاس با پايتون ميخوام اون يادبگيرم از يه طرف ميگم javascript css3 html5 همه نيازهاي آدمو برطرف ميکنه رو اونا متمرکز شم کارم شده دانلود فيلما و کتابها آموزشي وچرخيدن تو سايتاي برنامه نويسي نه بخاطر کار و درامد يه جورايي اعتياد پيدا کردم حتي از کاراي اصليم موندم ،نداشتن هدف خاص با سن بالا 45 سال بعضا بي انگيزه ام ميکنم اما علاقه به کاري فکري و تحليلي و کارهاي ابتکاري با توجه به اينکه رياضياتم و تحليلم قويه دوباره هلم ميده تو اين راه... نميدونم چطوري با خودم به تعامل برسم ..... مو به مو حرفاي که شما اينجا نوشتين کاملا حس و لمس کردم خصوصا که اول کار رو با وي بي شروع کردم برنامه هاي خوبي هم نوشتم ولي ذهن برنامه نويسيم تنبل و راحت طلب و ويژوالي و دراگ و دراپي ببار اومده درک درستي از شي گرايي ندارم با توابع هر کاري رو انجام ميدم از کلاسها اينو ميدونم که بخاطر استفاده از توابعش بايد اميپورتشون کنم يا کلاسهاي روتين رو بخاطر وراث ازشون instance بسازم ..... ممنون ميشم منم راهنمائي کنيد يه راهي پيش پام بذارين تا از اين سردرگمي و وسواس دار بيام و ثبات داشته باشم با سي پلاس پلاس شروع کنم چطوره؟
سمیرا
جمعه هشتم آذر ۹۸
پاسخ
()
()
سمیرا
با سلام و خدا قوت،از اينکه انقدر صادقانه و زيبايي راهنمايي کرديد،سپاسگزارم چونکه من هم بدون هيچ دانش کامپيوتري،با توجه با اينکه رشته تجربي خوندم و کارشناس بهداشت محيط هستم،اما علاقه مند به يادگيري زبان برنامه نويسي ،براي کلاس جاوا ثبت نام کردم،و با اينکه استادش هم خوب بود،اما مبنا رو دانش صفر بنده قرار نداد،و در واقع چون در کلاس زبان آموز هاي قبلي داشت که سي شارپ گذرونده بودن،با اين تفکر درس داد،در حاليکه سعي ميکرد مبنا دانش صفر کلاس باشه نسبت به جاوا الان دوره کلاس جاوام تموم شده،و من احساس ميکنم مطالب ياد گرفتم تو هوا هستن و ثابت نيستن استاد هم جوانمردي نکرد و.چون خودش دوره بعدي که اندوريد باشه رو قرار بود درس بده،همه اش ميگفت فلان مبحث جاوا تو اندرويد ميگم براتون ، خلاصه اينکه امروز دنبال مفاهيم اساسي جاوا مي گشتم که با سايت به روز شما آشنا شدم و.واقعا احساس کردم خداوند بهم به خاطر نا اميد نشدنم از آموزش جاوا، اين آشنا شدن رو هديه کرد،خدا رو شکر اينکه انقدر صادقانه گفتين براي افرادي که دانش پايه اي ندارن نسبت به جاوا و مباحث زبان برنامه نويسي و بايد پيش نياز گذروند عاليه،اين يعني کارتون درسته و خدا خيرتون بده،اعتماد به نفسم رو بدست آوردم،چون متوجه شدم خنگ نيستم،واين يه امر طبيعيه خيلي ممنونم
پاسخ مدیر سایت
سلام.خداراشکر.از نظر لطفتون ممنونم
پاسخ مدیر سایت
Java !!
سه شنبه هفتم آبان ۹۸
پاسخ
(0)
()
Java !!
خب اگه يکي مثل من همين شرايطو داشته باشه ولي براي درس مباني کامپيوترش هم بايد Java رو ياد بگيره چي؟ ديگه وقت نميکنيم اول بريم C رو ياد بگيريم
پاسخ مدیر سایت
سلام.همان طور که از اسم درس مبانی برنامه نویسی پیداست باید یک زبان پایه نظیر c آموزش داده شود.حالا که مستقیم رفتید سراغ جاوا در درس مبانی میتونید بیشتر روی مفاهیم پایه جاوا کار کنید که مسلط بشید.
پاسخ مدیر سایت
محمد افشار
جمعه بیست و ششم مهر ۹۸
پاسخ
(1)
()
محمد افشار
سلام استاد گرانقدر مطالب آموزشي سايت شما بسيار کارآمد و موثره مخصوصا براي افرادي که مثل من تازه شروع کردن متا سفانه يکي از مسايلي که باعث ميشه يه برنامه نويس مبتدي سرخورده بشه که من خودم يکي از اونا هستم اينه که براي يادگيري زبان برنامه نويسي از مسايل رياضي استفاده کنيم البته رياضيات جزء لاينفک هر زبانيه اما براي يک مبتدي بهانه خوبيه براي بي خيال شدن نه شير شتر نه ديدار عرب اما زمانيکه وارد مسايل شي گرايي که ميشيم متوجه ميشيم که چقدر وقتمون در پيدا کردن اعداد اول در يک محدوده تلف شدکه هيچ بي خيال هم شديم اما شما ازين نکته کاملا آگاه هستيد من خيلي از مطالب شما استفاده کردم ساختار يک برنامه را که ياد بگيري با اشتياق اعداد اول را هم پيدا ميکني اميدوارم که هيچگاه نا اميد نشويم .با تشکر و ارزوي موفقيت.
پاسخ مدیر سایت
سلام.از نظر لطف شما سپاسگزارم.بعضی از مسائل پایه ای ریاضی مثل مغلوب کردن و عدد اول و....معمولا در ابتدای شروع یادگیری برنامه نویسی به عنوان تمرین به دانشجو داده میشه که بنظرم محک خوبی نیست چون که این گونه مسائل فرمول ثابت دارند و دانشجو از اصل مطلب یعنی یادگیری برنامه نویسی فاصله میگیره و بیشتر وقتش رو روی پیدا کردن فرمول های ریاضی این گونه مسائل می‌گذارد.البته از جنبه دیگر که باعث میشه تمرینی باشه برای کار با مفاهیم پایه نظیر دستورات شرطی و حلقه ها و...میتونیم نگاه مثبت بهش داشته باشیم.البته در بعضی از پروژه ها نظیر بازی سازی کاربرد ریاضی و فیزیک غیرقابل انکار است.
پاسخ مدیر سایت
هدر سایت
مشاهده سرفصل ها و ثبت نام در دوره Spring Boot جاواپرو  [کلیک کنید]
آموزش پروژه محور اسپرینگ بوت(Spring Boot)-سیستم دانشگاه
ثبت نام در دوره آموزش Spring security
دوره پرتاب | آموزش پیش نیازهای برنامه نویسی
دوره آموزش مبانی زبان برنامه نویسی جاوا
دوره آموزش مفاهیم پیشرفته زبان برنامه نویسی جاوا
مقدمه ای از زبان برنامه نویسی جاوا(java)
آموزش زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش گرافیک در زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش مدیریت چیدمان گرافیکی در زبان جاوا
آموزش ساخت بازی دوبعدی در زبان جاوا
Collection ها در زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش پروژه محور ساخت برنامه مدیریت بانک با JavaFX
نمونه پروژه های رایگان زبان جاوا
آموزش دیتابیس در زبان برنامه نویسی جاوا
نمونه مثال پایه ای زبان برنامه نویسی جاوا
نمونه مثال String در زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش جامع برنامه نویسی JavaFX
آموزش ساخت برنامه آزمون تستی در JavaFX
آموزش برنامه نویسی سوکت در جاوا
آموزش ساخت برنامه دفترچه تلفن با JavaFX
آموزش ساخت ربات ساده تلگرام با زبان جاوا
آموزش ساخت برنامه ماشین حساب با JavaFX
آموزش ساخت برنامه ساده مدیریت ایمیل ها با JavaFX
دوره آموزش Spring Boot
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی جاوا(JAVA)
سفارش انجام پروژه برنامه نویسی متلب(MATLAB) با قیمت منصفانه و تحویل به موقع
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی سی شارپ (#C)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی سی(C)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی پایتون(Python)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی PHP (پی اچ پی)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی اسمبلی(Assembly)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت (Javascript)
سفارش انجام پروژه هوش مصنوعی
سفارش انجام پروژه طراحی الگوریتم
سفارش انجام پروژه ساختمان داده ها
سفارش انجام پروژه مهندسی نرم افزار
سفارش انجام پروژه شبکه های کامپیوتری
سفارش انجام پروژه پایگاه داده: دیتابیس (database)
 سفارش انجام پروژه سیستم عامل
سفارش انجام پروژه پاورپوینت(PowerPoint)
سفارش انجام پروژه اکسل (Excel)
سفارش انجام تحقیق و تهیه مقاله
سوالات متداول برنامه نویسی
جدیدترین مطالب
گفتگو را شروع کنید
مشاوره ،تدریس خصوصی و سفارش انجام انواع پروژه های برنامه نویسی