menusearch
javapro.ir

چرا از سایت آموزشی جاواپرو حمایت مالی کنیم؟

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۱:۳۷:۳۸
۱۳۹۹/۲/۲۲ دوشنبه
(7)
(0)
چرا از سایت آموزشی جاواپرو حمایت مالی کنیم؟
چرا از سایت آموزشی جاواپرو حمایت مالی کنیم؟

حمایت مالی از سایت آموزشی برنامه نویسی جاواپرو

 

به نام خدا

 

با سلام و عرض ادب خدمت کاربران و مخاطبان سایت و کانال تلگرامی جاوا پرو

 

امیدوارم حالتون عالی و پر از انرژی و امید باشین

 

من رحمان زارعی مدیر سایت آموزشی جاواپرو قصد دارم به صورت خودمانی و راحت باهاتون صحبت کنم.من بارها کمبود محتوای آموزشی با کیفیت در زمینه برنامه نویسی و به خصوص جاوا و اندروید را در وب فارسی احساس می‌کردم. اگر در زمینه برنامه نویسی آموزشی هم وجود داشت یا بی کیفیت بود یا در قالب یک پکیج آموزشی باید بابت آن پول پرداخت می‌کردید و تازه بعد از پول پرداخت کردن مشخص میشد که این دوره از کیفیت لازم برخوردار است یا خیر.در سال 1395 نتونستم شور و اشتیاق خود در زمینه تولید محتوای آموزشی در زمینه برنامه نویسی را کنترل کنم و با تمام نواقص و کمبودهایی که داشتم شروع به راه اندازی کانال تلگرام جاوالایک که بعد به جاواپرو تغییر نام پیدا کرد شدم و در آن کانال شروع به اشتراک گذاشتن خورده دانش خود در زمینه جاوا کردم.

 

بعدها تصمیم گرفتم که سایت جاواپرو را با تمام ضعف ها و کمبودهایی که داشتم راه اندازی کنم و تولید محتوای رایگان در زمینه برنامه نویسی جاوا را در کنار کانال تلگرام در سایت جاواپرو شروع کردم.خب شور و شوق و هیجان بسیار بالایی در زمینه تولید محتوای آموزشی برنامه نویسی جاوا داشتم .(البته هنوز هم این هیجان و اشتیاق رو دارم) دوست داشتم در زمینه جاوا آموزشی تولید کنم که مخاطبان سایت جاواپرو بعد از دیدن آموزش ها از رایگان بودن آن شگفت زده شوند! دوست داشتم آموزشی تولید کنم که مخاطب بعد از دیدن آموزش ها بگه خدا پدرشو بیامرزه :-)

 

خب از اون سال های پر فراز و نشیب گذشت و میان مسیر به دلیل پایین بودن بازخوردها بارها دلسرد میشدم و خب به درست بودن راهم شک می‌کردم.بین مسیر دست اندازی بود به نام سربازی که باعث شد آموزش های رایگان سایت جاواپرو متوقف شود.بعد از سربازی از اون شور و اشتیاق کاسته شده بود اما هنوز کور سوئی وجود داشت و با پی گیری نشانه ها دوباره به سایت جاواپرو برگشتم و با تمام وجود شروع به تولید محتوای اموزشی در زمینه جاوا و اندروید و اینبار به صورت تیمی کردم.

 

به شدت دوست دارم محتوای آموزشی برنامه نویسی در زمینه جاوا، اندروید و اپلیکیشن مارکتینگ به صورت کاملا رایگان تولید کنیم به گونه ای که هر فرد با مراجعه به سایت جاواپرو با دست پر برگرده و بعد از گذراندن دوره های آموزشی بتواند به مهارت لازم برای کسب درامد از برنامه نویسی برسد که البته این مهم به همین سادگی و راحتی نیست و همت و تلاش و همچینن هزینه های خودش را میطلبد.

 

دوره های برنامه نویسی اندروید ساخت اپلیکیشن هایی شبیه دیوار، فروشگاه اینترنتی دی جی کالا،شبکه های اجتماعی شبیه اینستاگرام،واتساپ و... یا دوره های فریم ورک های سازمانی جاوا نظیر Spring،JSF،JSP،Hibernate،Struts،EJB ,....را زیاد شنیده ایم درسته؟ به ازای آموزش دادن آن به صورت آنلاین چه مبالغ بالایی را درخواست کردن؟ دوره های حضوری که اصلا نمیشه اسمش رو آورد و خیلی خیلی هزینه سنگین طلب می‌کنند.

 

من این را که الان دارم می‌نویسم بسیار هیجان زده و اشتیاق دارم که سایت جاواپرو را با هم به مرحله ای برسانیم که یادگیری این مهارت ها دیگر رویا و آرزو نباشد و برای یادگیری آنها کسی هزینه ای نکند و کاملا رایگان در اختیار مردم عزیزم قرار بگیرد.

 

دوست عزیزم آیا حاضری با هم بذری بکاریم که فردا درختی تنومند و بزرگ شود و همگی در زیر چتر ان از نعمت سایه و میوه آن بهرمند شویم؟ از نظر بنده همه کاربران سایت جاواپرو عضو تیم تولید محتوا و پشتیبانی جاواپرو هستند و در این امر مهم و ثمره شیرین ان شریک هستند و تا زمانی که دانشجو و مهارت آموزی از آموزش های رایگان جاواپرو استفاده می‌کند از نتایج کار نیکی که کرده اند بهرمند خواهند شد.

 

برای رسیدن به این اهداف آموزشی نیاز به تولید ویدیو آموزشی است چرا که ویدیو آموزشی بهترین فرمت برای یادگیری یک شخص است. خب تولید ویدیو آموزشی نیازمند پرداخت هزینه به مدرس و تامین هاست مورد نیاز برای نگهداری ویدیوها است.

از طرفی برای این که راحت تر شما دسترسی به محتوای آموزشی پیدا کنید نیاز است که در قالب و امکانات سایت تغییراتی ایجاد شود که این نیز هزینه بر است.

 

دونیت یا حمایت مالی امری جا افتاده در کل دنیاست و خوشبختانه در ایران نیز این فرهنگ سازی در حال شکل گرفتن است. دونیت پشتوانه ای برای حمایت از حرکت های عام المنفعه از طرف مردم است. این حرکت عام المنفعه می‌توانید تولید پادکست،موسیقی،حرکتی هنری ،سایت محتوا محور آموزشی رایگان و...باشد. از معروف ترین سایت هایی که از طرف مخاطبان خود مورد حمایت مالی قرار می‌گیرد سایت ویکی پدیااست.

 

جاواپرو نیز برای تامین هزینه های تولید محتوای رایگان آموزشی ،هاست،ارتقای سایت برای رفاه حال مخاطبان و... به حمایت مالی شما نیازمند است. قطعا حمایت مالی شما دلگرمی است برای ما که با انگیزه بیشتری اقدام به تولید محتوای آموزشی رایگان در زمینه برنامه نویسی به خصوص جاوا و اندروید کنیم.

 

با حمایت مالی خود به شما قول می‌دهیم با تیمی که داریم و در آینده به تعداد ان اضاف خواهد شد، محتوای آموزشی شگفت انگیز رایگان در زمینه برنامه نویسی ارائه خواهیم کرد.

 

برای حمایت مالی از دو طریق پرداخت اینترنتی و کارت به کار می‌توانید اقدام کنید. برای حمایت از سایت آموزشی جاواپرو روی لینک زیر کلیک کنید.

 

 

 

دونیت (حمایت مالی)

 

 


 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
مشاهده سرفصل ها و ثبت نام در دوره Spring Boot جاواپرو  [کلیک کنید]
آموزش پروژه محور اسپرینگ بوت(Spring Boot)-سیستم دانشگاه
ثبت نام در دوره آموزش Spring security
دوره پرتاب | آموزش پیش نیازهای برنامه نویسی
دوره آموزش مبانی زبان برنامه نویسی جاوا
دوره آموزش مفاهیم پیشرفته زبان برنامه نویسی جاوا
مقدمه ای از زبان برنامه نویسی جاوا(java)
آموزش زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش گرافیک در زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش مدیریت چیدمان گرافیکی در زبان جاوا
آموزش ساخت بازی دوبعدی در زبان جاوا
Collection ها در زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش پروژه محور ساخت برنامه مدیریت بانک با JavaFX
نمونه پروژه های رایگان زبان جاوا
آموزش دیتابیس در زبان برنامه نویسی جاوا
نمونه مثال پایه ای زبان برنامه نویسی جاوا
نمونه مثال String در زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش جامع برنامه نویسی JavaFX
آموزش ساخت برنامه آزمون تستی در JavaFX
آموزش برنامه نویسی سوکت در جاوا
آموزش ساخت برنامه دفترچه تلفن با JavaFX
آموزش ساخت ربات ساده تلگرام با زبان جاوا
آموزش ساخت برنامه ماشین حساب با JavaFX
آموزش ساخت برنامه ساده مدیریت ایمیل ها با JavaFX
دوره آموزش Spring Boot
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی جاوا(JAVA)
سفارش انجام پروژه برنامه نویسی متلب(MATLAB) با قیمت منصفانه و تحویل به موقع
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی سی شارپ (#C)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی سی(C)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی پایتون(Python)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی PHP (پی اچ پی)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی اسمبلی(Assembly)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت (Javascript)
سفارش انجام پروژه هوش مصنوعی
سفارش انجام پروژه طراحی الگوریتم
سفارش انجام پروژه ساختمان داده ها
سفارش انجام پروژه مهندسی نرم افزار
سفارش انجام پروژه شبکه های کامپیوتری
سفارش انجام پروژه پایگاه داده: دیتابیس (database)
 سفارش انجام پروژه سیستم عامل
سفارش انجام پروژه پاورپوینت(PowerPoint)
سفارش انجام پروژه اکسل (Excel)
سفارش انجام تحقیق و تهیه مقاله
سوالات متداول برنامه نویسی
جدیدترین مطالب
گفتگو را شروع کنید
مشاوره ،تدریس خصوصی و سفارش انجام انواع پروژه های برنامه نویسی