menusearch
javapro.ir

کلاس خصوصی آنلاین و از راه دور جاوا و اندروید

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۱۵:۵۹:۲۰
۱۳۹۹/۵/۲۱ سه شنبه
(7)
(0)
کلاس خصوصی آنلاین و از راه دور جاوا و اندروید
کلاس خصوصی آنلاین و از راه دور جاوا و اندروید

کلاس خصوصی آموزش برنامه نویسی جاوا و اندروید

 

 

کلاس خصوصی آموزش برنامه نویسی جاوا و اندروید

 

 


کووید 19 آن مهمان ناخوانده :-)

الان که این مقاله رو می‌نویسم حدود 6 ماه از آمدن مهمان ناخوانده دنیا می‌گذرد.موجودی ریز اما با تاثیرات درشت که سبک زندگی ما انسان ها را تغییر داده است. یکی از این تغییرات بزرگ رفتن آموزش حضوری و چهره به چهره به سمت آموزش آنلاین و غیرحضوری است.

 

 

 

آموزش آنلاین و غیرحضوری چیست؟
خیلی ساده بگم،به آموزشی که از راه دور و به واسطه اینترنت و کامپیوتر بدون وابستگی به مکان خاصی صورت می‌گیرد،آموزش آنلاین و غیر حضوری می‌گویند.

 

 

آموزش آنلاین و غیر حضوری به سه صورت انجام می‌شود:


آموزش آنلاین زنده و مستقیم
آموزشی که به صورت زنده و پخش مستقیم صورت می‌گیرد به گونه ای که همزمان و آنلاین مدرس و دانشجو می‌توانند با هم تعامل داشته باشند. نظیر وبینارهای آموزشی

 

 


آموزش آنلاین غیرزنده
آموزش آنلاینی که به واسطه فیلم های ضبط شده انجام می‌شود.نظیر فیلم ها و پکیج های آموزشی

 


آموزش آنلاین ترکیبی
این آموزش که بنظرم بهترین شیوه آموزش آنلاین است مدرس فیلم های آموزشی ضبط شده خود را در اختیار دانشجو قرار می‌دهد و در قالب تعاملی زنده و آنلاین به رفع اشکال در مورد مباحث آموزش داده شده و سوالات دانشجو می‌پردازد.

 

 

آموزش آنلاین و غیرحضوری برنامه نویسی
آموزش آنلاین برنامه نویسی هم نظیر سایر رشته های مهارتی به سمت آنلاین شدن پیش رفته است و با آمدن کرونا ویروس به شدت و حجم آموزش های آنلاین برنامه نویسی افزوده شده است.


آموزش آنلاین برنامه نویسی مهارتی است که توانسته در زمینه آموزش آنلاین کسب نمره عالی را کسب کند. و حقیقتا برنامه نویسی جز مهارت هایی است که به اطمینان خاطر می‌توانم بگویم آموزش آنلاین آن بازخورد و کیفیت مناسب تری نسبت به حضوری آن دارد. مثلا یاد دادن خیاطی به صورت آنلاین خیلی دشوار تر از یاد دادن مهارت برنامه نویسی است.


برای یادگیری برنامه نویسی به صورت آنلاین کافی که یک کامپیوتر داشته باشید در هر مکانی که دوست دارید نظیر خانه،محل کار،کافه،پارک و... فقط با دیدن فیلم های آموزشی و داشتن یک پشتیبان و مشاور خوب که بتوانید سوالات و چالش های برنامه نویسی خود را ازش بپرسید.

 

 

 

کلاس خصوصی آموزش برنامه نویسی جاوا و اندروید
برنامه نویسی جاوا یکی از بهترین زبان هایی است که در دنیا شرایط کار بسیار مطلوبی دارد.بنده به واسطه تدریس جاوا و ارتباطی که با دانشجویان ایرانی خارج از کشور نظیر سوئیس، کانادا،استرالیا،مالزی،اتریش داشتم، دانشجوهای ایرانی ساکن خارج از کشور روی بازارکار و درآمد بسیار عالی علوم کامپیوتر و برنامه نویسی در کشورهای توسعه یافته از جمله زبان برنامه نویسی جاوا تاکید داشتند. من همیشه باورم بر آن است که آدم در سرزمین مادر بماند و به وطنش خدمت کند اما اگر تصمیم به مهاجرت به خارج از ایران را دارید کسب مهارت برنامه نویسی خیلی می‌تواند برای پیدا کردن شغل مناسب در خارج از کشور بهتون کمک کند.


البته شما برای یادگیری جاوا باید پروسه ای طولانی از یادگیری نسخه استاندارد جاوا تا فریم ورک های مختلف سازمانی جاوا را طی کنید که اگر نقشه راه مناسب و مشاور و پشتیبان مشخصی در این مسیر نداشته باشید ممکن است گمراه شوید و وقت و زمان زیادی را با ازمون خطا کردن به هدر بدهید.در این مواقع پیشنهاد بنده این است که اگر قصد یادگیری برنامه نویسی نظیر جاوا و اندروید را دارید در کنار خود یک استاد و مشاور و پشتیبان برنامه نویسی داشته باشید که نقشه راه را به شما نشان دهد ،تجربیاتی که طی سال های فراوان براش از نظر زمانی و مالی هزینه کرده را در اختیارتون قرار دهد،البته شاید در نگاه اول هزینه یک مربی و مشاور برنامه نویسی مجرب و حرفه ای گران بنظر بیاید، اما فرض کنید در طی یک دوره صفر تا متخصص برنامه نویسی جاوا یا اندروید شدن برای ورود به بازار کار 15 میلیون تومان هزینه کنید! بعد از کسب مهارت لازم تنها با انجام چند پروژه فریلنسری یا حتی یک پروژه فریلنسری تمام هزینه هایی که کردید بهتون برگشت داده می‌شود و یا اگر به عنوان یک برنامه نویسی حرفه ای به استخدام یک شرکت دربیایید به راحتی تمام هزینه هایی که کردید بهتون برمی گردد ،پس شما قرار نیست هزینه کنید! قرار است روی خودتون سرمایه گذاری کنید. مخصوصا در این شرایط و وضعیت اقتصادی که تنها افراد متخصص هستند که می‌توانند کسب درآمد خوب داشته باشند.اگر شما مهارت و تخصصی در یک زمینه خاص داشته باشید هر چقدر که وضعیت اقتصادی خوب نباشد باز این مهارت شماست که برای شما پولسازی می‌کند یا فرض کنید قصد دارید مهاجرت کنید و در خارج از کشور تحصیل کنید.چطور میخواید هزینه های سنگین تحصیل و اقامت خود را در خارج از کشور تامین کنید؟ خب اگه اون دسته از افراد اقلیتی که پدر و مادر پولدار دارند را بگذاریم کنار ماهایی که پشتوانه مالی نداریم چکار باید کنیم؟ خب بنده به واسطه ارتباط با دانشجویان ایرانی خارج از کشور که دارند تحصیل می‌کنند باید این را به شما بگویم که خبر خوب این است که شما می‌توانید در کنار تحصیل کار کنید و هزینه های سنگین تحصیل خود را جبران کنید. اکثرا دانشجوها در خارج از کشور برای تامین هزینه های تحصیل خود در رستوران ها،هتل ها،فروشگاه های بزرگ و..کار می‌کنند. آیا برای جبران هزینه های تحصیل خود در خارج از کشور لزوما باید در این مکان ها کار کنیم؟ خیر البته بنده باورم این است هیچ کاری عار نیست و آدم برای پیشرفت خود باید تلاش کند و ازذ قضاوت دیگران هیچ هراسی نداشته باشد و برای رسیدن به رویاهای خود بجنگد و بنده خودم هم کارهای مختلف از جمله دست فروشی تا فروش خرما و ارده در خوابگاه دانشجویی و ... برای تامین هزینه های خود در دوره ای زندگی انجام داده ام. اما خب پیشنهاد بنده این است که اگر در کشور خودمون ایران به ریال روی خودتون سرمایه گذاری کنید ،کسب مهارت کنید و تخصص به دست آورید می‌توانید در کشوری که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل دارید از مهارت خود به طریق کلاس خصوصی و انجام پروژه های فریلنسری به دلار کسب درآمد کنید و هزینه های تحصیل خودتون رو جبران کنید.


پس دیدیم که 10 میلیون، 15 میلیون و...هزینه کردن برای کسب مهارت هزینه نیست بلکه سرمایه گذاری برای حال و آینده خودمون است. چرا گفتی حال؟ خب شما وقتی در حال یادگیری یک تخصص هستید بعد از یک مدت کوتاه که در حال یادگیری هستید هم می‌توانید کسب درآمد کنید و متناسب با مهارتی که تا این لحظه یاد گرفتید پول دربیارید. مثلا قصد دارید نسخه سازمانی جاوا که بسیار در خارج از ایران پر طرفدار هست را یاد بگیرید. در نگاه اول یک پروسه طولانی است ،چرا که نیاز است شما مفاهیم پایه تا پیشرفته core java تا فریمورک های مختلف جاوا را یاد بگیرد. شاید از خودتون سوال بپرسید در این میان و مسیر یادگیری آیا می‌توانم کسب مهارت کنم؟ پاسخ قطعا مثبت است.چرا که همیشه در یک پروژه به همه فریمورک های سازمانی جاوا نیاز نیست و ممکنه در یک پروژه تنها از دو تا سه فریمورک استفاده شود یا حتی پروژه های کوچیکی وجود دارد که تنها با دانستن مفاهیم پایه ای جاوا بتوانید آن را انجام دهید پس ایده ال گرایی را به صورتی که به خود بگوییم بعد از تسلط کامل بر جاوا میخوام کسب درآمد کنم را کنار باید بگذاریم چرا که یک زبان برنامه نویسی اقیانوس است و شما هیچ وقت نمی‌توانید به عمق این اقیانوس راه پیدا کنید.کافی است شروع کنید و متناسب با پروژه های درخواستی از سمت مشتری مهارت خودتون رو محک بزنید و اگر دیدید بر فلان مبحث خاص تسلط ندارید سریعا به سمت یادگیری آن بروید.

 

 


نیاز به کلاس خصوصی جاوا و اندروید دارم
تیم آموزشی جاواپرو تمام سعی خود را کرده که مفاهیم جاوا و اندروید را به صورت رایگان در سایت آموزشی جاواپرو آموزش دهد. از طرفی هم برای جبران هزینه های محتوای آموزشی سایت اقدام به برگزاری دوره های خصوصی جاوا و اندروید برای ورود به بازار کار کرده است.
کیفیت تدریس مدرس های جاواپرو به گواه و نظر کاربران اثبات شده هستند و می‌توانید نمونه تدریس های رایگان موجود در سایت را مشاهده کنید.


مدرس های جاواپرو سابقه همکاری با دانشجویان داخل و خارج از کشور از جمله ایتالیا،آلمان،اتریش،سوئیس،کانادا،مالزی و... را در کارنامه خود دارند و توانسته این دانشجویان مشکل پسند و سخت گیر را راضی نگه دارد.


از طرفی قرار نیست ما بر خلاف سایت ها و موسسات آموزشی دیگر یک آموزش ثابت و یکسان را برای همه افراد و متقاضیان کلاس خصوصی اندروید و جاوا ارائه دهیم.چرا که هر فرد استعداد و توانایی متفاوتی دارد ،یکی ممکن است با یک آموزش سطحی یاد می‌یگرد یکی باید با جزییات بیشتر و توضیحات بیشتر بهش آموزش بدهیم. یکی از پایه برنامه نویسی قوی برخوردار است و دیگری تاحالا از برنامه نویسی فقط اسم آن را شنیده است!


برای تدریس خوب و با کیفیت ابتدا باید دانشجو آنالیز شود و نقاط قوت و ضعف آن شناسایی و متناسب با آن تدریس صورت بگیرد. اینجوری نباشه که یک آموزش را برای همه افراد یکسان استفاده کنیم.


متاسفانه دوره های آموزشی موجود در اینترنت اگر هم با کیفیت باشد و مدرس زحمت زیادی کشیده باشد اما چون مخاطب این دوره همه اقشاری است که می‌خواهند برنامه نویسی جاوا و اندروید را یاد بگیرند هستند، برای همه افراد به واسطه ویژگی های متفاوت هر فرد نمی‌تواند مفید باشد.


اکثر دوره های برنامه نویسی جاوا و اندروید موجود در اینترنت از پشتیبان و مشاور خوب و با حوصله که از ابتدای راه تا انتهای مسیر در کنار دانشجو و هنرآموز باشند برخوردار نیستند.


در دوره کلاس خصوصی آموزش برنامه نویسی جاوا و اندروید سایت آموزشی جاواپرو یک مدرس با تجربه علاوه بر تدریس به عنوان یک مشاور و پشتیبان در کنار شما خواهد بود و تا انتهای مسیر و کسب مهارت برای ورود به بازار کار شما را همراهی خواهد کرد.


شیوه ارائه کلاس به صورت خصوصی و تک نفره به صورت آموزش آنلاین ترکیبی خواهد بود یعنی بعد آنالیز شدن و شناخت نقاط قوت و ضعف شما متناسب با توانایی شما و به صورت اختصاصی برای شما فیلم آموزشی ضبط می‌شود و در اختیارتون قرار داده می‌شود و همچنین به سوالات و اشکالاتی که در یادگیری هر مبحث ممکن است برای شما رخ دهد به صورت زنده و تصویری پاسخ داده می‌شود.
این شیوه بهترین راه یادگیری برنامه نویسی است


این که یک مربی داشته باشید که متناسب با ویژگی ها و شرایط شما براتون فیلم آموزشی ضبط می‌کند،براتون نمونه مثال های مختلف حل می‌کند ،بهتون مدام تمرین می‌دهد،آزمون میگیرد،پروژه عملی می‌دهد، به سوالات و اشکالات شما به صورت زنده و آنلاین پاسخ می‌دهد و به عنوان یک مشاور نقشه راه را برای شما مشخص می‌کند. این باعث میشه علاوه بر برخورداری از یک آموزش با کیفیت و تضمین شده زمان کوتاه تری را برای متخصص شدن در زبان برنامه نویسی جاوا و اندروید صرف کنید.


اگر نیاز به کلاس خصوصی برنامه نویسی جاوا و اندروید با یک مدرس با کیفیت و دلسوز دارید، تیم آموزشی سایت جاواپرو مفتخر است که در این راه با شما کمک کنید.


جهت درخواست کلاس خصوصی جاوا و اندروید به شماره زیر در واتساپ یا تلگرام پیام دهید:


09301904690
Rahman.zarie92@gmail.com


رحمان زارعی مدیر سایت آموزشی جاواپرو

 

 

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

1 نظر
هدر سایت
مشاهده سرفصل ها و ثبت نام در دوره Spring Boot جاواپرو  [کلیک کنید]
آموزش پروژه محور اسپرینگ بوت(Spring Boot)-سیستم دانشگاه
ثبت نام در دوره آموزش Spring security
دوره پرتاب | آموزش پیش نیازهای برنامه نویسی
دوره آموزش مبانی زبان برنامه نویسی جاوا
دوره آموزش مفاهیم پیشرفته زبان برنامه نویسی جاوا
مقدمه ای از زبان برنامه نویسی جاوا(java)
آموزش زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش گرافیک در زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش مدیریت چیدمان گرافیکی در زبان جاوا
آموزش ساخت بازی دوبعدی در زبان جاوا
Collection ها در زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش پروژه محور ساخت برنامه مدیریت بانک با JavaFX
نمونه پروژه های رایگان زبان جاوا
آموزش دیتابیس در زبان برنامه نویسی جاوا
نمونه مثال پایه ای زبان برنامه نویسی جاوا
نمونه مثال String در زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش جامع برنامه نویسی JavaFX
آموزش ساخت برنامه آزمون تستی در JavaFX
آموزش برنامه نویسی سوکت در جاوا
آموزش ساخت برنامه دفترچه تلفن با JavaFX
آموزش ساخت ربات ساده تلگرام با زبان جاوا
آموزش ساخت برنامه ماشین حساب با JavaFX
آموزش ساخت برنامه ساده مدیریت ایمیل ها با JavaFX
دوره آموزش Spring Boot
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی جاوا(JAVA)
سفارش انجام پروژه برنامه نویسی متلب(MATLAB) با قیمت منصفانه و تحویل به موقع
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی سی شارپ (#C)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی سی(C)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی پایتون(Python)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی PHP (پی اچ پی)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی اسمبلی(Assembly)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت (Javascript)
سفارش انجام پروژه هوش مصنوعی
سفارش انجام پروژه طراحی الگوریتم
سفارش انجام پروژه ساختمان داده ها
سفارش انجام پروژه مهندسی نرم افزار
سفارش انجام پروژه شبکه های کامپیوتری
سفارش انجام پروژه پایگاه داده: دیتابیس (database)
 سفارش انجام پروژه سیستم عامل
سفارش انجام پروژه پاورپوینت(PowerPoint)
سفارش انجام پروژه اکسل (Excel)
سفارش انجام تحقیق و تهیه مقاله
سوالات متداول برنامه نویسی
جدیدترین مطالب
گفتگو را شروع کنید
مشاوره ،تدریس خصوصی و سفارش انجام انواع پروژه های برنامه نویسی