menusearch
javapro.ir

رازهای کسب درآمد از طریق برنامه نویسی که برنامه نویس ها نمی‌خواهند شما بدانید!

جستجو
شنبه ۶ مرداد ۱۴۰۳ | ۷:۳۲:۱۵
۱۳۹۹/۲/۱ دوشنبه
(8)
(0)
رازهای کسب درآمد از طریق برنامه نویسی که برنامه نویس ها نمی‌خواهند شما بدانید!
رازهای کسب درآمد از طریق برنامه نویسی که برنامه نویس ها نمی‌خواهند شما بدانید!

رازهای های کسب درآمد از طریق برنامه نویسی

 

 

چگونه در حین یادگیری برنامه نویسی، از طریق برنامه نویسی کسب درآمد کنم؟

 

برکسی پوشیده نیست که یادگیری یک زبان برنامه نویسی به زمان نیاز دارد.اگه اون دسته از افرادی که استثنا هستند و در طی چند هفته برنامه ها یا وب سایت های کاربردی میسازند را بگذاریم کنار، به طور کلی یادگیری و کسب مهارت در برنامه نویسی نیازمند صرف زمان و تمرین فراوان دارد و این که اگر فرآیند یادگیری شما طولانی شد دلیل بر بی استعداد بودن شما نیست چرا که ذات برنامه نویسی یعنی تمرین فراوان و برخورد با چالش ها جدید ،پس هرگز در طول پروسه یادگیری برنامه نویسی نا امید نشوید حتی اگر برای نوشتن یک برنامه ساده هفته ها وقت بگذارید!

 

 

کسب درآمد از طریق برنامه نویسی از همان آغاز یادگیری!

 


یکی از سوالات متداول افرادی که قصد دارند برنامه نویسی یادبگیرند این است که چطور سریع جذب بازار کار بشوند یا چطور سریع پروژه بگیرند و از طریق برنامه نویسی درآمدی داشته باشند.که قصد داریم در این مقاله ارزشمند برنامه نویسی به آن پاسخ بدهیم.

 

 

 

 

چگونه از طریق برنامه نویس پول به دست آوریم؟

 


آیا می‌دانستید از همان اوایل شروع به یادگیری برنامه نویسی می‌توانید از برنامه نویسی کسب درآمد داشته باشید؟


بله درست شنیدید! از همان زمانی که شروع به یادگیری یک زبان برنامه نویسی می‌کنید درجه افتخار برنامه نویس شدن بر شانه شما چسبانده می‌شود! شما وارد دنیای برنامه نویسی شدید و ایده آل گرایی را کنار بگذارید! ایده آل گرایی در برنامه نویسی یعنی چی؟ یعنی شما به این فکر کنید که باید صفر تا صد یک زبان برنامه نویسی را فول یادبگیرید و بشید خدای آن زبان برنامه نویسی و بعد به سراغ کسب درآمد از برنامه نویسی بروید! این تفکر برای هر برنامه نویسی که دوست دارد وارد بازار کار برنامه نویسی و کسب درآمد از برنامه نویسی داشته باشد سم است.چرا که ممکن است سالیان سال وقت بگذارید و هزینه کنید و هیچ وقت به نقطه پایان هدف ایده آل خود نرسید و با دیدن افرادی که سال ها بعد از شما شروع به یادگیری برنامه نویسی کرده اند و به درآمد از طریق برنامه نویسی رسیده اند احساس نا امیدی به شما دست دهد و برنامه نویسی را برای همیشه ببوسید و بزارید کنار و همه جا فریاد بزنید که برنامه نویسی درآمدی ندارد.

 

 

ایده آل گرایی در یادگیری و کسب درآمد از طریق برنامه نویسی

 


ایده آل گرایی را بگذار کنار و کوچیک و ساده شروع کن


اگر شما به جای ایده ال گرایی در یادگیری برنامه نویسی و کسب درآمد از طریق برنامه نویسی، متناسب با گام هایی که برمی دارید در یادگیری برنامه نویسی پروژه بگیرید از همان ابتدای مسیر، شما از طریق برنامه نویسی به درآمد می‌رسید. چرا که قرار نیست حتما همان ابتدا شما به مهارتی برسید که پروژه های بزرگ و تجاری سنگین بگیرید و بنویسید و به کسب درآمد از طریق برنامه نویسی برسید.مثلا شما بر فرض مقدمات اندروید را گذرانده اید و با نوشتن یک اپلیکیشن ساده و خلاقانه می‌توانید کلی مخاطب جذب کنید و می‌توانید مستقیم اون اپ اندرویدی را در مارکت های اندرویدی یا به طور غیر مستقیم برخی از امکانات اپلیکیشن اندرویدی خود را به فروش برسانید یا تمام امکانات اپلیکیشن اندرویدی خود را به صورت رایگان در اختیار مخاطبان خود بگذارید و اینجوری کاربران بیشتری جذب خواهید کرد و از طریق تبلیغات می‌توانید به درآمد برسید. اگر باور ندارید که از طریق یک اپلیکیشن ساده خلاقانه می‌توانید به درآمد از طریق برنامه نویسی برسید کافی است گوشی خود را باز کنید و به مارکت های اندرویدی نظیر کافه بازار سربزنید و خواهید دید چقدر برنامه های ساده ای وجود دارند که یا فروش بالا دارند یا مخاطبان زیادی که انها را نصب کرده اند.کافیست کمی مهارت را چاشنی خلاقیت و سلیقه خود کنید و نتیجه شگفت انگیز آن را در درآمد از برنامه نویسی مشاهده کنید.


یا مثلا ممکن است شما علاقه مند به برنامه نویسی در حوزه بازی سازی باشید و این تفکر ایده آل گرایانه که باید یک بازی گرافیکی سه بعدی فول آپشن سطح بالا و شگفت انگیز برای موبایل بسازم تا بتوانم به درآمد از طریق برنامه نویسی و بازی سازی برسم! اما این را بدان با همین مهارتی که داری و با نوشتن یک بازی ساده و جذاب و سرگرم کنند حتی دو بعدی می‌توانی کلی مخاطب برای بازی اندرویدی خود جذب کنی و از طریق تبلیغات به درآمد برسید چرا که قرار نیست همیشه مستقیم از برنامه کاربردی یا بازی نوشته شده به درآمد از طریق برنامه نویسی برسیم، ارائه خدمات رایگان و در مقابل آن گرفتن پورسانت یا تبلیغات نیز یکی از شیوه های غیر مستقیم کسب درآمد از طریق برنامه نویسی است.ممکنه سوال برات پیش بیاد همه چی شده تبلیغات! و این کلاس برنامه کاربردی یا بازی من را پایین می‌آورد! و این پلن درآمدی از طریق برنامه نویسی را دوست ندارم! لازم است به این نکته اشاره کنیم ارائه خدمات و امکانات رایگان و در مقابل ان گرفتن تبلیغات یکی از پلن های درآمدی پر طرفدار در دنیا است و این مختص کشور ما ایران نیست،مثلا نمونه آن اینستاگرام و فیسبوک که با ارائه خدمات رایگان و در مقابل آن گرفتن تبلیغات به درآمد بسیار بالایی رسیده اند.تازه با ارائه خدمات رایگان و درآمد غیر مستقم کلی مخاطب وفادار پیدا می‌کنی که کلی دعای خیر هم پشتت هست :-)

 

 

 

 

با تدریس برنامه نویسی پول به دست بیار

 

 

 

مهارت خود را به دیگران آموزش بدهید


در طول پروسه یادگیری برنامه نویسی می‌توانید مباحث و سرفصل هایی که بهش مسلط شده اید را به دیگران آموزش بدهی.بله شما برای تدریس برنامه نویسی نیاز نیست دکترای علوم کامپیوتر داشته باشید! حتی ممکن است مباحث برنامه نویسی که بر آن مسلط شده اید را بهتر و با زبانی ساده تر از یک پروفسور دانشگاه تدریس کنید! شما یک علم همراه با تجربه عملی دارید که ممکن است یک استاد دانشگاه فقط به صورت تئوری مسلط باشد و نتواند به صورت عملی آن را به دیگری به درستی انتقال بدهد که بر کسی این موضوع پوشیده نیست که میگن سر کلاس فلان استاد نه تنها نتوانستم برنامه نویسی یادگیریم بلکه از یادگیری برنامه نویسی نیز دلزده شده ام.البته ما استادان دانشگاهی داریم که واقعا با تسلط کامل هستند و قطعا در هر مجموعه ای افراد حرفه ای و غیر حرفه ای وجود دارد.


پس شما می‌توانید تجربیات و مباحثی که در زمینه برنامه نویسی یادگرفته اید را به صورت فیلم آموزشی در آپارات،کانال تلگرام، وبلاگ شخصی و... با دیگران به صورت رایگان به اشتراک بگذارید و کلی مخاطب جذب کنید و در کنارش محصولات آموزشی ویژه برنامه نویسی خود را بفروش برسانید یا غیر مستقیم با جذب مخاطب اقدام به تبلیغات کنید.


همچنین می‌توانید پروژه های ساده و کوچک در زمینه تخصص برنامه نویسی که تا اینجا یادگرفته ای را انجام دهید و اصلا عجیب نیست که کاربرانی جذب خواهی کرد که از شما درخواست یک پروژه ساده ای خواهند کرد که در عرض یک روز یا حتی چند ساعت می‌توانید براشون انجام بدهی و متناسب با آن ازشون پول بگیری.


یا مخاطبانی جذب خواهی کرد که از تو می‌خواهند به عنوان پشتیبان‌ آنها در زمینه برنامه نویسی آنها را در پروسه یادگیری و رفع اشکال در برنامه نویسی کمک کنی و به ازای آن از آنها پول دریافت کنی.

 

 

 

 

در یک شرکت برنامه نویسی به عنوان کارآموز باش

 

 

 

کارآموزی در شرکت های برنامه نویسی

 

خیلی از شرکت های برنامه نویسی هستند که نیاز به کارآموز دارند و حتی حاضرند به شما پول بدهند! شما در کنار یادگیری و کسب تجربه در یک محیط کاری و منظم و گروهی می‌توانید همزمان به درآمد از طریق برنامه نویسی برسید یا حتی اگر رایگان برای شرکت های برنامه نویسی کار کردید باز ضرری نکردید چرا که تجربه های ارزشمندی در یک محیط کاری و گروهی که شامل برنامه نویس های مختلف با تجربه های عجیب هستند که شما را به جایی سوق خواهد داد که هیچ وقت فکرش را نمی‌کردید.

 

 

 

چگونه با دورکاری و فریلنسری در برنامه نویسی کسب درآمد کنیم؟

 


فریلنسر باشید


سایت های فریلنسری هستند که انواع پروژه های برنامه نویسی از ساده تا سطح تجاری در آن توسط کارفرماهای مختلف در داخل و خارج کشور به اشتراک گذاشته می‌شوند. شما با عضویت در این سایت ها می‌توانید پروژه برنامه نویسی بگیرید و به کسب در آمد از طریق برنامه نویسی برسید. همچنین می‌توانید به سایت هایی که در زمینه انجام پروژه برنامه نویسی فعالیت دارند درخواست همکاری بدهید و قطعا آنها قبول خواهند کرد و می‌توانید از این طریق نیز به کسب درآمد از طریق برنامه نویسی برسید.

 

 

در پول در اوردن از طریق برنامه نویسی از کوچیک شروع کنید

 

 


گروهی فکر می‌کنند از دماغ فیل افتاده اند و باید همان آغاز درآمد چند میلیون تومانی از طریق برنامه نویسی داشته باشند!

 

شاید با خودتون فکر کنید که این راه های درآمد برای فردی که تازه کار هست و تازه شروع به یادگیری برنامه نویسی کرده است زیاد پولی نصیبم نخواهد کرد و این درآمد خیلی ناچیز است. باید به این نکته اشاره کنیم که انجام پروژه های کوچک حتی با درآمد پایین این انگیزه را به شما می‌دهد که بله از برنامه نویسی می‌شود پول در آورد و هر چقدر مهارت خودتون را افزایش بدید درآمد بیشتری از طریق برنامه نویسی عاید شما خواهد شد و این خود انگیزه ای می‌شود برای تلاش و اراده بیشتر برای یادگیری و افزایش مهارت برنامه نویسی خود و همچنین انجام پروژه کوچک باعث افزایش تجربه شما در برنامه نویسی ،چالش های انجام آن پروژه ،یادگیری مفاهیم بیشتر در حوزه تخصص برنامه نویسی خود،افزایش اعتماد به نفس، یادگیری چانه زدن و مذاکره با مشتری و قرارداد بستن و چگونه رزومه ارائه دادن و خیلی از تجربیات دیگر که در حین کار به آن تنها می‌توانید برسید.

 

 

 

نظرات و پیشنهادات خود را برای کسب درآمد از طریق برنامه نویسی با دیگران درمیان بگذارید


تجربیات خود در زمینه کسب درآمد از طریق برنامه نویسی را به اشتراک بگذارید


خب در این مقاله ارزشمند برنامه نویسی با بخشی از راه های درآمد از طریق برنامه نویسی آشنا شدیم اگر شما نیز تجربیات بیشتری در زمینه راه های کسب درآمد از طریق برنامه نویسی را دارید در زیر نظر بدید تا دوستان برنامه نویس دیگر نیز از آن اطلاع پیدا کنند و راه گشای آنها در این شرایط اقتصادی باشد. پیشاپیش از این که افتخار دادید و با نظرات خود ما را مستفیض کردید سپاسگزارم.


دوست من آرزوی سعادت و کامیابی رو برات دارم،خدانگهدار

 

رحمان زارعی مدیر و موسس سایت جاواپرو

 


ادامه حیات سایت جاواپرو به حمایت مالی (دونیت) از طرف شما کاربر عزیز بستگی دارد....



لینک دانلود آموزش رایگان اندروید

لینک دانلود کتاب رازهای کسب درآمد از طریق برنامه نویسی

 

 

عضویت در کانال تخصصی آموزش جاوا و اندروید در تلگرام

با عضویت در کانال تخصصی برنامه نویسی جاوا و اندروید جاواپرو از ما حمایت کنید

 

پیج اینستاگرام سایت جاواپرو

پیج اینستاگرام جاواپرو شامل کلیپ های فان و مقالات برنامه نویسی

نظرات کاربران
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

بستن
*نام و نام خانوادگی
* پست الکترونیک
* متن پیام

0 نظر
هدر سایت
مشاهده سرفصل ها و ثبت نام در دوره Spring Boot جاواپرو  [کلیک کنید]
آموزش پروژه محور اسپرینگ بوت(Spring Boot)-سیستم دانشگاه
ثبت نام در دوره آموزش Spring security
دوره پرتاب | آموزش پیش نیازهای برنامه نویسی
دوره آموزش مبانی زبان برنامه نویسی جاوا
دوره آموزش مفاهیم پیشرفته زبان برنامه نویسی جاوا
مقدمه ای از زبان برنامه نویسی جاوا(java)
آموزش زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش گرافیک در زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش مدیریت چیدمان گرافیکی در زبان جاوا
آموزش ساخت بازی دوبعدی در زبان جاوا
Collection ها در زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش پروژه محور ساخت برنامه مدیریت بانک با JavaFX
نمونه پروژه های رایگان زبان جاوا
آموزش دیتابیس در زبان برنامه نویسی جاوا
نمونه مثال پایه ای زبان برنامه نویسی جاوا
نمونه مثال String در زبان برنامه نویسی جاوا
آموزش جامع برنامه نویسی JavaFX
آموزش ساخت برنامه آزمون تستی در JavaFX
آموزش برنامه نویسی سوکت در جاوا
آموزش ساخت برنامه دفترچه تلفن با JavaFX
آموزش ساخت ربات ساده تلگرام با زبان جاوا
آموزش ساخت برنامه ماشین حساب با JavaFX
آموزش ساخت برنامه ساده مدیریت ایمیل ها با JavaFX
دوره آموزش Spring Boot
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی جاوا(JAVA)
سفارش انجام پروژه برنامه نویسی متلب(MATLAB) با قیمت منصفانه و تحویل به موقع
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی سی شارپ (#C)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی سی(C)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی پایتون(Python)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی PHP (پی اچ پی)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی اسمبلی(Assembly)
سفارش انجام پروژه زبان برنامه نویسی جاوا اسکریپت (Javascript)
سفارش انجام پروژه هوش مصنوعی
سفارش انجام پروژه طراحی الگوریتم
سفارش انجام پروژه ساختمان داده ها
سفارش انجام پروژه مهندسی نرم افزار
سفارش انجام پروژه شبکه های کامپیوتری
سفارش انجام پروژه پایگاه داده: دیتابیس (database)
 سفارش انجام پروژه سیستم عامل
سفارش انجام پروژه پاورپوینت(PowerPoint)
سفارش انجام پروژه اکسل (Excel)
سفارش انجام تحقیق و تهیه مقاله
سوالات متداول برنامه نویسی
جدیدترین مطالب
گفتگو را شروع کنید
مشاوره ،تدریس خصوصی و سفارش انجام انواع پروژه های برنامه نویسی